Rozwiązanie BiznesFon POTS dedykowane jest dla małych i średnich firm oraz jednostek terenowych większych przedsiębiorstw. Firma posiadająca bezpośrednie linie analogowe, bez centrali PABX, może skorzystać z usługi BiznesFon dzięki zastosowaniu telefonów IP.

Wraz z usługą BiznesFon jest możliwość przydzielenia tradycyjnego numeru telefonicznego z danej strefy numeracyjnej (lub numeracji niegeograficznej AB=39) o funkcjonalności identycznej z numerem linii analogowej.

Wdrażając usługę BiznesFon we wszystkich lokalizacjach firmy istnieje możliwość uzyskania bezpłatnego połączenia z centralą lub innym oddziałem.

Wykorzystując łącze internetowe także do transmisji połączeń głosowych Abonent BiznesFon uzyskuje możliwość rezygnacji z tradycyjnych linii telefonicznych, likwidując koszt opłat abonamentowych oraz zyskując dużo niższe stawki za połączenia.
DOSTĘP DO TREŚCI
W celu uzyskania dostępu do treści oferowanych przez BiznesFon.pl i Call3.pl prosimy o zapoznanie się z Regulaminem oraz postępowanie zgodnie z wytycznymi w nim zamieszczonymi.
Specyfikacja techniczna aparatu Linksys SPA941-EU

Jeden z najbardziej zaawansowanych telefonów IP dostępnych na naszym rynku. W standardzie wyposażony w 2 niezależne, osobno konfigurowalne konta SIP z możliwością rozszerzenia do 4 kont BiznesFon. Ergonomiczny, posiada wszystkie możliwe funkcje spotykane w innych tego typu urządzeniach, idealny w zastosowaniach biurowych i dla bardzo wymagającego użytkownika.
linksys








Użytkownicy Linksys 941 mogą korzystać z szeregu funkcji, które bardzo przydają się w firmie. Obejmują one m.in.:

spis połączeń odebranych,
nieodebranych,
listę ostatnio wybieranych numerów,
książkę telefoniczną,
możliwość połączeń konferencyjnych,
połączenia oczekujące,
przekierowanie rozmów (zawsze, kiedy nie odpowiada, kiedy zajęty),
możliwość dobrania rodzaju dzwonka do konkretnej linii,
licznik czasu rozmów,
szybkie wybieranie,
wyświetlanie numeru dzwoniącego,
blokowanie połączeń od wybranych numerów,
wbudowany serwer www do zarządzania telefonem

Aby jakość rozmów telefonicznych prowadzonych w technologii VoIP była jak najlepsza, należy zapewnić odpowiednią przepustowość łącza internetowego. Biorąc pod uwagę standardowe, domyślne ustawienia w urządzeniach, minimalne wymagane pasmo potrzebne do realizacji jednej rozmowy to 36 kbps.
Firma Call3.pl sp. z o. o. powstała w 2006 roku i jest zarejestrowana jako Operator
Telekomunikacyjny w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej pod numerem 7273